Nyttig info

TV og Bredbånd

Kundeservice Altibox:
tlf. 74150200 
www.altibox.no

Kundeservice NTE

Mine sider

Dette er inkludert

NTE står for kostnad og risiko ved all utvendig infrastruktur og ett tilkoblingspunkt inne i leilighetene. All infrastruktur overtas av Tingsletta BRL etter endt bindingstid på 5 år.

Grunnpakken

Grunnpakken kalles Altibox 200 og koster kr. 499,- pr. mnd. Denne pakken er inkludert i husleia og alle andeler har denne pakken i sin leveranse. Den nye avtalen medfører ingen endring i den månedlige husleien.

Dette er inkludert i Altibox 200:

  • Fiberbredbånd 200/200 Mbps
  • Tv-pakke med 20 valgfrie poeng
  • Start forfra
  • Søk og anbefalinger
  • Film og Serier
  • Altibox-appen

TV-pakken inneholder 15 forhåndsvalgte kanaler (NRK, TV2, TVNorge m.fl.) og 20 poeng som hver enkelt andelseier selv bruker til å velge de kanalene de ønsker i tillegg. Inkludert er også start forfra og arkivet til NRK gjennom egen innebygd NRK-app i TV-boksen.

 

Inkludert utstyr

Inkludert i grunnpakken er en 

All kabling inne i leilighetene skjer ved CAT5/TP-kabling (vanlige nettverkskabler). De gamle coax-kablene kan ikke gjenbrukes.

Annet som er inkludert 

Altibox-app

For mobil, nettbrett, Apple-TV 4 og 4K.
Støtte for chromecast og airplay

Mine sider

Administrer dine kanaler, pakker, trådløse nettverk, kontaktinfo etc.

Kundeservice

se egen infoboks på denne siden

Ved flytting

Ny eier må meldes til NTE ved kundeservice slik at man får tilgang til mine sider etc. 
Hjemmesentral og TV-boks (med kabler) følger leiligheten og må ikke fjernes.

Oppgraderinger

For deg som ikke synes innholdet i grunnpakken er tilstrekkelig, finnes mulighet for hver leilighet til å inngå avtale om ekstratjenester.

Det kan være enkelttjenester som flere poeng å kjøpe kanaler for, kanalpakker, opptak/arkiv eller økt bredbåndskapasitet.

NTE tilbyr også tre prisgunstige oppgraderingspakker som inneholder en samling av oppgraderinger, Altibox 300, Altibox 500 og Altibox 1000. Ved oppgradering erstattes innholdet i grunnpakken med innholdet i den aktuelle oppgraderte pakken.
Disse må bestilles hos NTE kundeservice.

Bruk av poeng til kanaler og kjøp av alle ekstratjenester gjøres via “mine sider” på Altibox.no, eller ved å kontakte Altibox kundeservice pr. telefon. 

Alle oppgraderinger faktureres hver enkelt andelseier direkte.

Her er en prisoversikt over de ulike oppgraderingene